Скрипторий: Spell - shifting sand (tian xia world guide)
Назад к списку всех объектов Tian Xia World GuideКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
На проверке от пользователя SeVeNssEvEnSpell - shifting sand (tian xia world guide)
Shifting Sand
Spell 3
Source Divine Mysteries
Traditions arcane, primal
Deities Anubis, Yamatsumi, Zipacna
Range 30 feet; Area a horizontal earthen or sandy surface within a 20-foot burst
Defense Reflex; Duration sustained up to 1 minute
You cause the surface to heave. The area becomes difficult terrain, and any tracks in the area are destroyed by the churning ground. Creatures standing in the area take a –1 status penalty to Acrobatics checks to Balance and Tumble Through and Athletics checks to High Jump and Long Jump. The first time each round you Sustain the Spell, you can move the churning area up to 20 feet in any direction. Creatures immobilized by the spell are carried along with the shifting sand in the same direction, if possible. Creatures that enter or begin their turn standing in the shifting sand must attempt a Reflex save.
Critical Success The creature is unaffected and ignores the area's difficult terrain and penalty to skill checks until the end of its turn.
Success The creature ignores the area's penalty to skill checks until the end of its turn.
Failure The creature is affected normally by the spell this turn.
Critical Failure The creature becomes immobilized within the spell's area until it Escapes. If the creature was already immobilized by shifting sand, it also falls prone.
Heightened (5th) The status penalty increases to –2, and the spell's range increases to 60 feet.
Heightened (7th) The status penalty increases to –3, the spell's range increases to 60 feet, and the spell's area increases to a 30-foot burst.
Heightened (9th) The status penalty increases to –4, the spell's range increases to 60 feet, and the spell's area increases to a 40-foot burst
Traditions arcane, primal
Deities Anubis, Yamatsumi, Zipacna
Range 30 feet; Area a horizontal earthen or sandy surface within a 20-foot burst
Defense Reflex; Duration sustained up to 1 minute
You cause the surface to heave. The area becomes difficult terrain, and any tracks in the area are destroyed by the churning ground. Creatures standing in the area take a –1 status penalty to Acrobatics checks to Balance and Tumble Through and Athletics checks to High Jump and Long Jump. The first time each round you Sustain the Spell, you can move the churning area up to 20 feet in any direction. Creatures immobilized by the spell are carried along with the shifting sand in the same direction, if possible. Creatures that enter or begin their turn standing in the shifting sand must attempt a Reflex save.
Critical Success The creature is unaffected and ignores the area's difficult terrain and penalty to skill checks until the end of its turn.
Success The creature ignores the area's penalty to skill checks until the end of its turn.
Failure The creature is affected normally by the spell this turn.
Critical Failure The creature becomes immobilized within the spell's area until it Escapes. If the creature was already immobilized by shifting sand, it also falls prone.
Heightened (5th) The status penalty increases to –2, and the spell's range increases to 60 feet.
Heightened (7th) The status penalty increases to –3, the spell's range increases to 60 feet, and the spell's area increases to a 30-foot burst.
Heightened (9th) The status penalty increases to –4, the spell's range increases to 60 feet, and the spell's area increases to a 40-foot burst